Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bridging the B2C and B2B Research Divide: The Domain of Retailing Literature Dant, Rajiv P.
2008
84 4 p. 371-397
27 p.
artikel
2 Consumer and Retailer Promotions: Who is Better Off? Sigué, Simon Pierre
2008
84 4 p. 449-460
12 p.
artikel
3 Editorial Board 2008
84 4 p. ii-
1 p.
artikel
4 Executive Summaries 2008
84 4 p. P1-P7
nvt p.
artikel
5 Fraudulent Return Proclivity: An Empirical Analysis Harris, Lloyd C.
2008
84 4 p. 461-476
16 p.
artikel
6 Memory-Based Store Price Judgments: The Role of Knowledge and Shopping Experience Ofir, Chezy
2008
84 4 p. 414-423
10 p.
artikel
7 Multichannel Shopper Segments and Their Covariates Konuş, Umut
2008
84 4 p. 398-413
16 p.
artikel
8 Order Effect and Vendor Inspection in Online Comparison Shopping Xu, Yunjie (Calvin)
2008
84 4 p. 477-486
10 p.
artikel
9 Relational Resources in Interorganizational Exchange: The Effects of Trade Equity and Brand Equity Davis, Donna F.
2008
84 4 p. 435-448
14 p.
artikel
10 The Effect of Compensation on Repurchase Intentions in Service Recovery Grewal, Dhruv
2008
84 4 p. 424-434
11 p.
artikel
11 The Use of Persuasion Management Strategies by Identity-Vulnerable Consumers: The Case of Urban Heterosexual Male Shoppers Tuncay, Linda
2008
84 4 p. 487-499
13 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland