Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An investigation of positive affect, prosocial behaviors and service quality Kelley, Scott W.
1997
73 3 p. 407-427
21 p.
artikel
2 Customer delight: Foundations, findings, and managerial insight Oliver, Richard L.
1997
73 3 p. 311-336
26 p.
artikel
3 Customer voluntary performance: Customers as partners in service delivery Bettencourt, Lance A.
1997
73 3 p. 383-406
24 p.
artikel
4 Executive summaries 1997
73 3 p. 303-309
7 p.
artikel
5 Introduction to the second special issue services marketing: Perspectives on service excellence Bitner, Mary Jo
1997
73 3 p. 299-301
3 p.
artikel
6 Manuscript guidelines 1997
73 3 p. 432-433
2 p.
artikel
7 Reviewers for the special issue in the service marketing 1997
73 3 p. 429-431
3 p.
artikel
8 The service experience in two cultures: A behavioral perspective Winsted, Kathryn Frazer
1997
73 3 p. 337-360
24 p.
artikel
9 The sex of the service provider: Does it influence perceptions of service quality? Fischer, Eileen
1997
73 3 p. 361-382
22 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland