Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing regression-based importance weights for quality perceptions and satisfaction judgements in the presence of higher order and/orinteraction effects Taylor, Steven A.
1997
73 1 p. 135-159
25 p.
artikel
2 Contact employees: Relationships among workplace fairness, job satisfaction and prosocial service behaviors Bettencourt, Lance A.
1997
73 1 p. 39-61
23 p.
artikel
3 Customers' motivations for maintaining relationships with service providers Bendapudi, Neeli
1997
73 1 p. 15-37
23 p.
artikel
4 Designing and implementing new services: The challenges of integrating service systems Tax, Stephen S.
1997
73 1 p. 105-134
30 p.
artikel
5 Editorial Board 1997
73 1 p. ii-
1 p.
artikel
6 Executive summaries 1997
73 1 p. 7-14
8 p.
artikel
7 Introduction to the special issue Bitner, MaryJo
1997
73 1 p. 3-6
4 p.
artikel
8 Letter from the editor Bucklin, Louis P.
1997
73 1 p. 1-2
2 p.
artikel
9 The impact of music on consumers' reactions to waiting for services Hul, Michael K.
1997
73 1 p. 87-104
18 p.
artikel
10 The impact of other customers on service experiences: A critical incident examination of “getting along” Grove, Stephen J.
1997
73 1 p. 63-85
23 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland