Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Artificial intelligence versus human service agents: How their presence shapes consumer information privacy concerns Sohn, Stefanie

101 2 p. 263-278
artikel
2 Can(’t) touch this: The effect of form realism and product domain in virtual influencer endorsements Ozdemir, Ozan

101 2 p. 298-310
artikel
3 Clear views, clear gains: Exterior transparency's role in increasing consumer entry for retail environments Sample, Kevin L.

101 2 p. 158-176
artikel
4 Editorial: Navigating retail volatility Breugelmans, Els

101 2 p. 153-157
artikel
5 FM ii: Copyright/ ID Statement
101 2 p. ii
artikel
6 Getting the most for a penny: How retailers can best use left-digit effects Schneider, Gustavo

101 2 p. 217-226
artikel
7 Identity discounts McCullough, Heath

101 2 p. 241-262
artikel
8 Share of time in omnichannel retailing: Definition and measurement Rahman, Syed Mahmudur

101 2 p. 279-297
artikel
9 The impact of assortment size and population density on product evaluation Pham, Thuy

101 2 p. 227-240
artikel
10 The impact of brand equity on vertical integration in franchise systems Kayed, Mohammad

101 2 p. 197-216
artikel
11 Usage complementarity vs. basket co-occurrence: Discount depth reliance in digitally personalized product recommendations Choi, Jungsil

101 2 p. 177-196
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland