Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comprehensive examination of digital retailing: A text-mining review and research agenda Schweiger, Elisa B.

100 4 p. 635-655
artikel
2 Can I choose my offer? How choice of a promotional offer impacts consumer evaluations and decisions Mukherjee, Atmadeep

100 4 p. 549-564
artikel
3 Decoding consumer resistance to near-expired products: The role of social stereotyping Liang, Yongheng

100 4 p. 618-634
artikel
4 Explaining physical retail store closures in digital times Kupfer, Ann-Kristin

100 4 p. 512-531
artikel
5 FM ii: Copyright/ ID Statement
100 4 p. ii
artikel
6 Navigating corporate activism in an era of uncertainty—A call for research Whitler, Kimberly A.

100 4 p. 507-511
artikel
7 Not-so-speedy delivery: Should retailers use discounts or donations to incentivize consumers to choose delayed delivery? Kelting, Katie

100 4 p. 565-582
artikel
8 Sell on, sell to, or sell through: The sales performance implications of brand-platform selling arrangements Wang, Hao

100 4 p. 583-601
artikel
9 The effects of buy now, pay later (BNPL) on customers’ online purchase behavior Kumar, Ashish

100 4 p. 602-617
artikel
10 Thoughtful or thoughtless? Asymmetric attitudes of gift-givers and gift-recipients toward overpackaged gifts Shi, Haijiao

100 4 p. 656-672
artikel
11 Wearing your success on your sleeve: How salesperson luxury brand consumption affects consumers’ perceptions Thomas, Veronica L.

100 4 p. 532-548
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland