Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bargaining with algorithms: How consumers respond to offers proposed by algorithms versus humans Shen, Zhengyu

100 3 p. 345-361
artikel
2 Can crowdsourcing improve prediction accuracy in fashion retail buying? Kamran-Disfani, Omid

100 3 p. 404-421
artikel
3 Decomposing cross-channel advertising support of retailer price promotions Maier, Erik

100 3 p. 362-381
artikel
4 FM ii: Copyright/ ID Statement
100 3 p. ii
artikel
5 Less cash, more splash? A meta-analysis on the cashless effect Schomburgk, Lachlan

100 3 p. 382-403
artikel
6 Mobile platform expansion: How does it affect the incumbent food delivery app and other sales channels? Liu, Wei

100 3 p. 422-438
artikel
7 Navigating the complexities of retail mergers in a changing landscape: A call for deeper insights
100 3 p. 341-344
artikel
8 Quiet sellers: When introversion drives salesperson performance Chaker, Nawar N.

100 3 p. 456-474
artikel
9 The faster, the better? The impact of short delivery times on product returns in online retailing Masuch, Simon

100 3 p. 475-485
artikel
10 The optimal product-line selling mode in online platforms Huang, Jian

100 3 p. 486-505
artikel
11 Understanding shoppers’ attention to price information at the point of consideration using in-store ambulatory eye-tracking Chen, Ming

100 3 p. 439-455
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland