Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Books on the horizon Dollinger, Mimi
2011
54 3 p. 283-287
5 p.
artikel
2 Editorial Board 2011
54 3 p. CO2-
1 p.
artikel
3 How to inspire value-laden collaborative consumer-generated content Muñiz Jr., Albert M.
2011
54 3 p. 209-217
9 p.
artikel
4 Just when you thought it was safe to go back into the Web: Marketing meets Web 2.0, social media, and creative consumers Pitt, Leyland F.
2011
54 3 p. 181-183
3 p.
artikel
5 Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media Kietzmann, Jan H.
2011
54 3 p. 241-251
11 p.
artikel
6 Social spending: Managing the social media mix Weinberg, Bruce D.
2011
54 3 p. 275-282
8 p.
artikel
7 The new WTP: Willingness to participate Parent, Michael
2011
54 3 p. 219-229
11 p.
artikel
8 The uninvited brand Fournier, Susan
2011
54 3 p. 193-207
15 p.
artikel
9 Two hearts in three-quarter time: How to waltz the social media/viral marketing dance Kaplan, Andreas M.
2011
54 3 p. 253-263
11 p.
artikel
10 UGIS: Understanding the nature of user-generated information systems DesAutels, Philip
2011
54 3 p. 185-192
8 p.
artikel
11 Unveiling user-generated content: Designing websites to best present customer reviews Liu, Qianqian (Ben)
2011
54 3 p. 231-240
10 p.
artikel
12 We’re all connected: The power of the social media ecosystem Hanna, Richard
2011
54 3 p. 265-273
9 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring