Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             23 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Barometer of hotel room revenue Smith, Randell A.
2003
44 5-6 p. 16-
1 p.
artikel
2 Brand Europe: European integration and tourism development Åkerhielm, Peter
2003
44 5-6 p. 88-93
6 p.
artikel
3 Buying high and selling low in the lodging-property market Corgel, John B.
2003
44 5-6 p. 69-75
7 p.
artikel
4 Buying high and selling low revisited: The “quiet industry” Corgel, John B.
2003
44 5-6 p. 76-80
5 p.
artikel
5 Commentary on “Loyalty: A strategic commitment” Shoemaker, Stowe
2003
44 5-6 p. 47-52
6 p.
artikel
6 Continued relevance of “factors driving meeting effectiveness” Hinkin, Timothy R.
2003
44 5-6 p. 27-30
4 p.
artikel
7 Customer satisfaction: Applying concepts to industry-wide measures Barsky, Jonathan
2003
44 5-6 p. 173-183
11 p.
artikel
8 Europe 1992: Neglecting the tourism opportumty Åkerhielmchekitan, Peter
2003
44 5-6 p. 81-87
7 p.
artikel
9 Evaluating a hotel GM's performance A case study in benchmarking Morey, Richard C.
2003
44 5-6 p. 53-59
7 p.
artikel
10 Executive summaries 2003
44 5-6 p. 4-10
7 p.
artikel
11 From customer value to engineering pleasurable expenences in real life and online Dubs, Laurette
2003
44 5-6 p. 124-130
7 p.
artikel
12 Labor scheduling: A commentary Thompson, Gary M.
2003
44 5-6 p. 149-155
7 p.
artikel
13 Loyalty: A strategic commitment Bowen, John T.
2003
44 5-6 p. 31-46
16 p.
artikel
14 Marketing hotels using Global Distribution Systems Emmer, Rita Marie
2003
44 5-6 p. 94-104
11 p.
artikel
15 Marketing hotels using global distribution systems Revisited O'Connor, Peter
2003
44 5-6 p. 105-114
10 p.
artikel
16 No one ever made money by discouraging their customers from spencling it! Quain, Bill
2003
44 5-6 p. 166-172
7 p.
artikel
17 Research reflections Thompson, Gary M.
2003
44 5-6 p. 3-
1 p.
artikel
18 Revenue management: A retrospective Kimes, Sheryl E.
2003
44 5-6 p. 131-138
8 p.
artikel
19 Revisiting the best of the best: Innovations in hotel practice Enz, Cathy A.
2003
44 5-6 p. 115-123
9 p.
artikel
20 The art and science of customer-choice modeling Reflections, advances, and managerial implications Verma, Rohit
2003
44 5-6 p. 156-165
10 p.
artikel
21 The service imperative: Factors driving meeting effectiveness Hinkin, Timothy R.
2003
44 5-6 p. 17-26
10 p.
artikel
22 Tip levels and service: An update, extension, and reconciliation Lynn, Michael
2003
44 5-6 p. 139-148
10 p.
artikel
23 Update and Extension to “evaluating a hotel GM's performance” Morey, Richard C.
2003
44 5-6 p. 60-68
9 p.
artikel
                             23 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland