Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             21 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Case Study of Virginia Beach Hotels Agarwal, Vinod B.
2002
43 2 p. 9-17
artikel
2 Advertising Strategies for Hospitality Services Mittal, Banwari
2002
43 2 p. 51-63
artikel
3 Advertising strategies for hospitality services Mittal, Banwari
2002
43 2 p. 51-63
13 p.
artikel
4 An analysis of Smith Travel Research occupancy estimates: a case study of Virginia Beach Hotels Agarwal, Vinod B.
2002
43 2 p. 9-17
9 p.
artikel
5 Barometer of hotel room revenue Smith, Randell A.
2002
43 2 p. 8-
1 p.
artikel
6 Easy-to-use multilingual communication over the internet—facilitating “E-Business” for the Hotel Industry Ho, James K.
2002
43 2 p. 18-25
8 p.
artikel
7 Facilitating “E-Business” for the Hotel Industry Ho, James K.
2002
43 2 p. 18-25
artikel
8 How a NYC Hotelier Helped Conquer the Atlantic Turkel, Stanley
2002
43 2 p. 72-74
artikel
9 I Told You So! Susskind, Alex M.
2002
43 2 p. 75-85
artikel
10 I told you so! Restaurant customers' word-of-mouth communication patterns Susskind, Alex M.
2002
43 2 p. 75-85
11 p.
artikel
11 Outsourcing IT for Small Hotels Paraskevas, Alexandros
2002
43 2 p. 27-39
artikel
12 Outsourcing IT for small hotels: the opportunities and challenges of using application service providers Paraskevas, Alexandros
2002
43 2 p. 27-39
13 p.
artikel
13 Raymond Orteig and “Lucky Lindy”: how a NYC hotelier helped conquer the Atlantic Turkel, Stanley
2002
43 2 p. 72-74
3 p.
artikel
14 The industry needs less descriptive and more causal research 2002
43 2 p. ii-
1 p.
artikel
15 The Science and Practice of Persuasion Cialdini, Robert B.
2002
43 2 p. 40-50
artikel
16 The science and practice of persuasion Cialdini, Robert B.
2002
43 2 p. 40-50
11 p.
artikel
17 Trapped on the dark side of smoking bans Enz, Cathy A.
2002
43 2 p. 3-
1 p.
artikel
18 Undermarketed! Michael, Steven C.
2002
43 2 p. 64-71
artikel
19 Undermarketed! Why some operators short themselves on advertising Michael, Steven C.
2002
43 2 p. 64-71
8 p.
artikel
20 Using Job Satisfaction and Pride as Internal-marketing Tools Arnett, Dennis B.
2002
43 2 p. 87-96
artikel
21 Using job satisfaction and pride as internal-marketing tools Arnett, Dennis B.
2002
43 2 p. 87-96
10 p.
artikel
                             21 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland