Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An industrial analysis market information system Samli, A.Coskun
1980
9 3 p. 237-245
9 p.
artikel
2 Generalizing industrial buying: A longitudinal study Erickson, Robert A.
1980
9 3 p. 253-265
13 p.
artikel
3 Improving mail survey responses from industrial organizations Pressley, Milton M.
1980
9 3 p. 231-235
5 p.
artikel
4 Legislation facing high-market-share U.S. industrial manufacturers McCrohan, Kevin F.
1980
9 3 p. 267-271
5 p.
artikel
5 Marketing cost controls: A survey of industry practices Morgan, Dana Smith
1980
9 3 p. 217-221
5 p.
artikel
6 Marketing to associations that specify or approve industrial products Easton, Geoff
1980
9 3 p. 223-229
7 p.
artikel
7 On-line information retrieval aids new product development Binetti, Giovanni
1980
9 3 p. 247-251
5 p.
artikel
8 Product profile analysis: A tool for industrial selling Coppett, John I.
1980
9 3 p. 207-212
6 p.
artikel
9 Setting multinational industrial marketing strategies Dawson, Leslie M.
1980
9 3 p. 179-186
8 p.
artikel
10 Some factors in industrial market segmentation Johnson, Hal G.
1980
9 3 p. 201-205
5 p.
artikel
11 Technology development: Determining what to forecast Buttner, F.H.
1980
9 3 p. 187-199
13 p.
artikel
12 Trends affecting industrial distributors Michman, Ronald D.
1980
9 3 p. 213-216
4 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland