Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A framework for personal selling to organizations Plank, Richard E.
1980
9 2 p. 143-149
7 p.
artikel
2 A new method for routing salespersons Ferguson, Wade
1980
9 2 p. 171-178
8 p.
artikel
3 Bottom-up sales forecasting through scenario analysis de Kluyver, Cornelis A.
1980
9 2 p. 167-170
4 p.
artikel
4 Changes in industrial buying: Implications for industrial marketers Upah, Gregory D.
1980
9 2 p. 117-121
5 p.
artikel
5 Classifying a customer as a national account Stevenson, Thomas H.
1980
9 2 p. 133-136
4 p.
artikel
6 Industrial product adoption in a technology push industry Cohn, Steven F.
1980
9 2 p. 89-95
7 p.
artikel
7 Learning curves for new products Howell, Sydney D.
1980
9 2 p. 97-99
3 p.
artikel
8 Marketing to the industrial lease buyer Anderson, Paul F.
1980
9 2 p. 111-116
6 p.
artikel
9 New replacement part buying Woodside, Arch G.
1980
9 2 p. 123-132
10 p.
artikel
10 Product vs. customer focused industrial selling McDermott, Dennis R.
1980
9 2 p. 151-157
7 p.
artikel
11 Purchasing agent's influence in the buying process Bellizzi, Joseph A.
1980
9 2 p. 137-141
5 p.
artikel
12 Techniques that reduce salesforce frustration Dubinsky, Alan J.
1980
9 2 p. 159-166
8 p.
artikel
13 The industrial proposal as a promotional tool Horowitz, Harold M.
1980
9 2 p. 101-109
9 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland