Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A sales mix model for effective industrial selling Coppett, John I.
1980
9 1 p. 31-36
6 p.
artikel
2 Editorial Board 1980
9 1 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Increase salespeople's prestige with a new title Adkins, Robert T.
1980
9 1 p. 1-9
9 p.
artikel
4 Industrial marketing strategy LaPlaca, Peter J.
1980
9 1 p. 86-87
2 p.
artikel
5 Management controls and marketing planning Leonard, John K.
1980
9 1 p. 85-86
2 p.
artikel
6 Marketing research through the salesforce Grace, David
1980
9 1 p. 53-58
6 p.
artikel
7 Pretesting the effectiveness of industrial advertising Vanden Abeele, P.
1980
9 1 p. 75-83
9 p.
artikel
8 Recruiting college students for the salesforce Dubinsky, Alan J.
1980
9 1 p. 37-45
9 p.
artikel
9 Salesforce selection that meets federal regulation and management needs Munson, J.Michael
1980
9 1 p. 11-21
11 p.
artikel
10 Salesmen and saleswomen job satisfaction Futrell, Charles M.
1980
9 1 p. 27-30
4 p.
artikel
11 Sales recruiting—A major area of underinvestment Darmon, RenéY.
1980
9 1 p. 47-51
5 p.
artikel
12 Technology transfer from government laboratories to industrial markets Comer, James M.
1980
9 1 p. 63-67
5 p.
artikel
13 The effective use of marketing research consultants Peterson, Robert A.
1980
9 1 p. 69-73
5 p.
artikel
14 Vendor segmentation: An additional level of market segmentation Parasuraman, A.
1980
9 1 p. 59-62
4 p.
artikel
15 Women as industrial sales representatives Carter, Robert N.
1980
9 1 p. 23-26
4 p.
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland