Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             20 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A new marketing tool: Life-cycle costing Brown, Robert J.
1979
8 2 p. 109-113
5 p.
artikel
2 Do brand names differentiate identical industrial products? Saunders, J.A.
1979
8 2 p. 114-123
10 p.
artikel
3 Economic factors that affect new product substitution: A case history Johnson, Walter J.
1979
8 2 p. 145-153
9 p.
artikel
4 Goal programming approach to marketing/ production planning Taylor III, Bernard W.
1979
8 2 p. 136-144
9 p.
artikel
5 Handbook of Futures Research LaPlaca, Peter J.
1979
8 2 p. 174-
1 p.
artikel
6 Hospital organization and management: Text and readings Vora, Jay A.
1979
8 2 p. 180-181
2 p.
artikel
7 Identifying industrial new product success: Project NewProd Cooper, Robert G.
1979
8 2 p. 124-135
12 p.
artikel
8 Management of the sales force Stevenson, Thomas H.
1979
8 2 p. 183-185
3 p.
artikel
9 Measuring industrial salespeople's short-term productivity Zabriskie, Noel B.
1979
8 2 p. 167-171
5 p.
artikel
10 Modern Materials Management Stock, James R.
1979
8 2 p. 175-176
2 p.
artikel
11 Practical marketing audits: A guide to increased profitability Hawes, Douglas K.
1979
8 2 p. 178-179
2 p.
artikel
12 Professional Telephone Surveys Harris, Leslie M.
1979
8 2 p. 173-174
2 p.
artikel
13 Risk-Free Advertising Sibley, Stanley D.
1979
8 2 p. 176-178
3 p.
artikel
14 Soliciting and evaluating bids for a complex big ticket item Klein, Dieter
1979
8 2 p. 154-160
7 p.
artikel
15 Stability and inflation McCrohan, Kevin F.
1979
8 2 p. 180-
1 p.
artikel
16 Strategic Marketing: A business response to consumerism Staples, William
1979
8 2 p. 174-175
2 p.
artikel
17 Supplier evaluation as a new marketing tool Wieters, C.David
1979
8 2 p. 161-166
6 p.
artikel
18 Systematic product development Page, Albert L.
1979
8 2 p. 182-183
2 p.
artikel
19 The cultural environment of international business Kramer, Hugh E.
1979
8 2 p. 181-
1 p.
artikel
20 The packaging media Katz, Benjamin J.
1979
8 2 p. 172-173
2 p.
artikel
                             20 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland