Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             21 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A framework for strategic industrial pricing Jain, Subhash C.
1979
8 1 p. 75-80
6 p.
artikel
2 A framework of industrial buying and selling Håkansson, Hårkan
1979
8 1 p. 28-39
12 p.
artikel
3 An applied theory for marketing industrial services Grönroos, Christian
1979
8 1 p. 45-50
6 p.
artikel
4 An empirical study of hospital buying Laczniak, Gene R.
1979
8 1 p. 57-62
6 p.
artikel
5 An evaluation of the BUYGRID Analytic Framework Ferguson, Wade
1979
8 1 p. 40-44
5 p.
artikel
6 Basic business logistics Burman, David J.
1979
8 1 p. 103-104
2 p.
artikel
7 Business Cycles and Forecasting Bagnaschi, Bruno E.
1979
8 1 p. 101-102
2 p.
artikel
8 Editorial Board 1979
8 1 p. IFC-
1 p.
artikel
9 Forecasting and time teries analysis McCain, Kenneth
1979
8 1 p. 105-
1 p.
artikel
10 Industriell marknadsföring och inköp Thorelli, H.B.
1979
8 1 p. 102-103
2 p.
artikel
11 Management of business information Benjamin, William A.
1979
8 1 p. 51-56
6 p.
artikel
12 Marketing: Basic concepts for decision making McCrohan, Kevin F.
1979
8 1 p. 104-
1 p.
artikel
13 Marketing challenges of technical industries in developing countries Pal, Sumit K.
1979
8 1 p. 69-74
6 p.
artikel
14 Marketing in a regulated environment Becker, Boris W.
1979
8 1 p. 106-107
2 p.
artikel
15 Organizations buying in new task and rebuy situations Doyle, Peter
1979
8 1 p. 7-11
5 p.
artikel
16 Physician and pharmacist perceptions of generic drugs Bearden, William O.
1979
8 1 p. 63-68
6 p.
artikel
17 Social auditing for marketing managers Kizilbash, A.H.
1979
8 1 p. 1-6
6 p.
artikel
18 The adoption of national account marketing by industrial firms Stevenson, Thomas H.
1979
8 1 p. 94-100
7 p.
artikel
19 The frequency of monetary compensation for salesmen Dubinsky, Alan J.
1979
8 1 p. 12-23
12 p.
artikel
20 The key issues and procedures of industrial marketing research Cox Jr., William E.
1979
8 1 p. 81-93
13 p.
artikel
21 The sovereignty of senior management in industrial marketing Stockinger, George
1979
8 1 p. 24-27
4 p.
artikel
                             21 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland