Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             16 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing introduction factors for a new industrial product Evans, Richard H.
1978
7 2 p. 128-132
5 p.
artikel
2 Bartering processes in industrial buying and selling Schuster, Falko
1978
7 2 p. 119-127
9 p.
artikel
3 Effectiveness of sales forecasting methods Rothe, James T.
1978
7 2 p. 114-118
5 p.
artikel
4 Export marketing management Darrow, Daniel P.
1978
7 2 p. 147-148
2 p.
artikel
5 Forecasting business needs in the telephone market McCrohan, Kevin
1978
7 2 p. 109-113
5 p.
artikel
6 Fundamentals of forecasting McLaughlin, Robert L.
1978
7 2 p. 146-147
2 p.
artikel
7 Industrial marketing management Shah, Kiran
1978
7 2 p. 150-151
2 p.
artikel
8 Industrial marketing myths Penn Jr., W.S.
1978
7 2 p. 133-138
6 p.
artikel
9 International marketing Dutton, Robert S.
1978
7 2 p. 145-146
2 p.
artikel
10 Marketing management information systems Harris, Leslie M.
1978
7 2 p. 148-149
2 p.
artikel
11 New venture departments: Organizing for innovation Fast, Norman D.
1978
7 2 p. 77-88
12 p.
artikel
12 Product planning Smackey, Bruce M.
1978
7 2 p. 149-150
2 p.
artikel
13 Sales managers' perception of compensation and security policies Futrell, Charles M.
1978
7 2 p. 96-99
4 p.
artikel
14 Technical substitution effect for a raw material Medford, Derek
1978
7 2 p. 100-108
9 p.
artikel
15 The marketing management consultant de Monthoux, Pierre Guillet
1978
7 2 p. 139-144
6 p.
artikel
16 Toward a theory of professional service marketing Gummesson, Evert
1978
7 2 p. 89-95
7 p.
artikel
                             16 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland