Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Business Information Sources Reed, Janet S.
1977
6 6 p. 463-
1 p.
artikel
2 Do it yourself marketing research Fischer, Robert A.
1977
6 6 p. 464-465
2 p.
artikel
3 Exploring a complex organizational buying decision Grønhaug, Kjell
1977
6 6 p. 439-445
7 p.
artikel
4 Forms of industrial research, development, and engineering Tersine, Richard J.
1977
6 6 p. 436-438
3 p.
artikel
5 Lateral influences and vertical authority in organizational buying Robey, Daniel
1977
6 6 p. 451-462
12 p.
artikel
6 Market expansion through acquisition—A planned approach Ellis, Darryl J.
1977
6 6 p. 446-450
5 p.
artikel
7 Marketing/quality control interface: The GERT approach Anderson, Paul F.
1977
6 6 p. 420-428
9 p.
artikel
8 Marketing Systems for Developing Countries, Volumes I and II Laric, Michael V.
1977
6 6 p. 463-464
2 p.
artikel
9 New emphases in product planning and strategy development Hopkins, David S.
1977
6 6 p. 410-419
10 p.
artikel
10 New ways to identify business opportunities Adler, Lee
1977
6 6 p. 404-409
6 p.
artikel
11 Perceptions of uncertainty within a buying group Spekman, Robert E.
1977
6 6 p. 395-403
9 p.
artikel
12 SIC System and related data for more effective market research Haas, Robert W.
1977
6 6 p. 429-435
7 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland