Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Business intelligence systems: The need, development, and integration Pearce, F.T.
1976
5 2-3 p. 115-138
24 p.
artikel
2 Combine forecasting methods for demand estimates Lloyd, R.A.
1976
5 2-3 p. 89-93
5 p.
artikel
3 Communication correlates of sales success Grikscheit, Gary M.
1976
5 2-3 p. 175-177
3 p.
artikel
4 Entrepreneurial marketing management Lee, Fred E.
1976
5 2-3 p. 169-173
5 p.
artikel
5 Estimating learning curves for potential products Yelle, Louis E.
1976
5 2-3 p. 147-154
8 p.
artikel
6 Letter from the editor 1976
5 2-3 p. 63-
1 p.
artikel
7 Marketing strategy in a make or buy situation Haas, R.W.
1976
5 2-3 p. 65-76
12 p.
artikel
8 New business planning: The acquisition process Fogg, C.Davis
1976
5 2-3 p. 95-113
19 p.
artikel
9 Sales quota achievement indices for multi-product firms Easton, Allan
1976
5 2-3 p. 77-87
11 p.
artikel
10 Systems selling: Problems and benefits for buyers and sellers Hannaford, William J.
1976
5 2-3 p. 139-145
7 p.
artikel
11 The buyer problem foundation of industrial advertising Brown, Herbert E.
1976
5 2-3 p. 163-167
5 p.
artikel
12 “Variation” as an innovative strategy in new product development Grønhaug, Kjell
1976
5 2-3 p. 155-162
8 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland