Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Becoming a preferred customer one step at a time Nollet, Jean
2012
41 8 p. 1186-1193
8 p.
artikel
2 Configuring quality management and marketing implementation and the performance implications for industrial marketers Lai, Kee-hung
2012
41 8 p. 1284-1297
14 p.
artikel
3 Customer attractiveness, supplier satisfaction and preferred customer status: Introduction, definitions and an overarching framework Schiele, Holger
2012
41 8 p. 1178-1185
8 p.
artikel
4 Editorial Board 2012
41 8 p. i-ii
nvt p.
artikel
5 Enabling relationship structures and relationship performance improvement: The moderating role of relational capital Kohtamäki, Marko
2012
41 8 p. 1298-1309
12 p.
artikel
6 How can business buyers attract sellers' resources? Baxter, Roger
2012
41 8 p. 1249-1258
10 p.
artikel
7 Interpersonal attraction in buyer–supplier relationships: A cyclical model rooted in social psychology Ellegaard, Chris
2012
41 8 p. 1219-1227
9 p.
artikel
8 Letter from the Editor LaPlaca, Peter J.
2012
41 8 p. 1175-1177
3 p.
artikel
9 Measuring customer attractiveness La Rocca, Antonella
2012
41 8 p. 1241-1248
8 p.
artikel
10 Organizational inscriptions of network pictures: A meso-level analysis Öberg, Christina
2012
41 8 p. 1270-1283
14 p.
artikel
11 The drivers of customer attractiveness, supplier satisfaction and preferred customer status: A literature review Hüttinger, Lisa
2012
41 8 p. 1194-1205
12 p.
artikel
12 The effect of buyer behaviors on preferred customer status and access to supplier technological innovation: An empirical study of supplier perceptions Ellis, Scott C.
2012
41 8 p. 1259-1269
11 p.
artikel
13 The role of boundary spanners in the formation of customer attractiveness Hald, Kim Sundtoft
2012
41 8 p. 1228-1240
13 p.
artikel
14 Understanding attractiveness in business relationships — A complete literature review Mortensen, Mads Hovmøller
2012
41 8 p. 1206-1218
13 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland