Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A professional services firm's competence development Awuah, Gabriel Baffour
2007
36 8 p. 1068-1081
14 p.
artikel
2 Building commitment in buyer–seller relationships: A tie strength perspective Stanko, Michael A.
2007
36 8 p. 1094-1103
10 p.
artikel
3 Editorial Board 2007
36 8 p. IFC-
1 p.
artikel
4 How buyers' expected benefits, perceived risks, and e-business readiness influence their e-marketplace usage Subba Rao, S.
2007
36 8 p. 1035-1045
11 p.
artikel
5 Industrial global brand leadership: A capabilities view Beverland, Michael
2007
36 8 p. 1082-1093
12 p.
artikel
6 Industrial Marketing Management, LaPlaca, Peter J.
2007
36 8 p. 1019-1021
3 p.
artikel
7 Marketing communication strategies in support of product launch: An empirical study of Taiwanese high-tech firms Chen, Chien-Wei
2007
36 8 p. 1046-1056
11 p.
artikel
8 Performance implications of the direct and moderating effects of centralization and formalization on customer orientation Auh, Seigyoung
2007
36 8 p. 1022-1034
13 p.
artikel
9 The antecedents and consequence of functional and dysfunctional conflict between Marketing Managers and Sales Managers Massey, Graham R.
2007
36 8 p. 1118-1129
12 p.
artikel
10 The globalization strategies of business-to-business born global firms in the wireless technology industry Laanti, Riku
2007
36 8 p. 1104-1117
14 p.
artikel
11 Unmet adoption expectation as the key to e-marketplace failure: A case of Taiwan's steel industry Tao, Yu-Hui
2007
36 8 p. 1057-1067
11 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland