Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An analysis of buying center decisions through the salesforce Brinkmann, Jörg
2007
36 7 p. 998-1009
12 p.
artikel
2 Category reviews as market-shaping events Azimont, Frank
2007
36 7 p. 849-860
12 p.
artikel
3 Changing network pictures: Evidence from mergers and acquisitions Öberg, Christina
2007
36 7 p. 926-940
15 p.
artikel
4 Concerning trust and information Denize, Sara
2007
36 7 p. 968-982
15 p.
artikel
5 Editorial Board 2007
36 7 p. IFC-
1 p.
artikel
6 Exploring the impact of a supplier portal on the buyer–supplier relationship. The case of Ferrari Auto Baglieri, Enzo
2007
36 7 p. 1010-1017
8 p.
artikel
7 Industrial Marketing Management LaPlaca, Peter J.
2007
36 7 p. 843-
1 p.
artikel
8 Institutions and business networks: A comparative analysis of the Chinese, Russian, and West European markets Jansson, Hans
2007
36 7 p. 955-967
13 p.
artikel
9 Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives Golfetto, Francesca
2007
36 7 p. 844-848
5 p.
artikel
10 Rise of strategic nets — New modes of value creation Möller, Kristian
2007
36 7 p. 895-908
14 p.
artikel
11 Roles for managing in mobile service development nets Heikkinen, Marko T.
2007
36 7 p. 909-925
17 p.
artikel
12 Satisfaction and repurchase behavior in a business-to-business setting: Investigating the moderating effect of manufacturer, company and demographic characteristics Paulssen, Marcel
2007
36 7 p. 983-997
15 p.
artikel
13 Stay in or get out the Janus? The maintenance of multiplex relationships between buyers and sellers Zerbini, Fabrizio
2007
36 7 p. 941-954
14 p.
artikel
14 Strategic thinking and the IMP approach: A comparative analysis Baraldi, Enrico
2007
36 7 p. 879-894
16 p.
artikel
15 The mode of exchange and shaping of markets: Distributor influence in the Swedish post-war food industry Kjellberg, Hans
2007
36 7 p. 861-878
18 p.
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland