Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An optimization approach to business buyer choice sets: How many suppliers should be included? Kauffman, Ralph G.
2005
34 1 p. 3-12
10 p.
artikel
2 Buyer attentiveness in buyer–supplier relationships Bonner, Joseph M.
2005
34 1 p. 53-61
9 p.
artikel
3 Editorial Board 2005
34 1 p. IFC-
1 p.
artikel
4 Experience as a moderator of involvement and satisfaction on brand loyalty in a business-to-business setting 02-314R Bennett, Rebekah
2005
34 1 p. 97-107
11 p.
artikel
5 Letter from the Editor LaPlaca, Peter J.
2005
34 1 p. 1-2
2 p.
artikel
6 Relationship marketing and brand involvement of professionals through web-enhanced brand communities: The case of Coloplast Andersen, Poul Houman
2005
34 1 p. 39-51
13 p.
artikel
7 Small and medium-sized firms' import behavior: The case of Danish industrial purchasers Overby, Jeffrey W.
2005
34 1 p. 71-83
13 p.
artikel
8 Specifying and synchronising partner activities in the dispersed product development process Perks, Helen
2005
34 1 p. 85-95
11 p.
artikel
9 The antecedents and consequences of organizational and personal commitment in business service relationships Tellefsen, Thomas
2005
34 1 p. 23-37
15 p.
artikel
10 The evolution of the seven steps of selling Moncrief, William C.
2005
34 1 p. 13-22
10 p.
artikel
11 The influence of formal controls on customer interactivity in new product development Bonner, Joseph M.
2005
34 1 p. 63-69
7 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland