Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Communication in international business-to-business marketing channels Rosenbloom, Bert
2003
32 4 p. 309-315
7 p.
artikel
2 Editorial Board 2003
32 4 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Industrial distributors Mudambi, Susan
2003
32 4 p. 317-325
9 p.
artikel
4 Letter from the Editor LaPlaca, Peter J.
2003
32 4 p. 265-266
2 p.
artikel
5 Linking customer lifetime value with shareholder value Stahl, Heinz K.
2003
32 4 p. 267-279
13 p.
artikel
6 Measuring innovativeness for the adoption of industrial products Fell, David R.
2003
32 4 p. 347-353
7 p.
artikel
7 Need-based segmentation and customized communication strategies in a complex-commodity industry Albert, Terri C.
2003
32 4 p. 281-290
10 p.
artikel
8 Problems evaluating sales representative performance? Dickinson, Victoria
2003
32 4 p. 301-307
7 p.
artikel
9 The effect of market orientation on buyer–seller relationship satisfaction Sanzo, Marı́a José
2003
32 4 p. 327-345
19 p.
artikel
10 The relationship between technology adoption and strategy in business-to-business markets Pires, Guilherme D.
2003
32 4 p. 291-300
10 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland