Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An exploratory study of the Internet as an industrial communication tool Deeter-Schmelz, Dawn R.
2002
31 2 p. 145-154
10 p.
artikel
2 A rainbow's worth of shades of grey: from special considerations to effective communication in internet-based B2B marketing Haley, George T.
2002
31 2 p. 75-76
2 p.
artikel
3 A structural analysis of business-to-business digital markets Dou, Wenyu
2002
31 2 p. 165-176
12 p.
artikel
4 Building customer relations over the Internet Bauer, Hans H.
2002
31 2 p. 155-163
9 p.
artikel
5 E-commerce in China Haley, George T.
2002
31 2 p. 119-124
6 p.
artikel
6 E-comprehension Leong, Elaine K.F
2002
31 2 p. 125-131
7 p.
artikel
7 Fortune 500 manufacturer web sites Perry, Monica
2002
31 2 p. 133-144
12 p.
artikel
8 Managing channels of distribution in the age of electronic commerce Webb, Kevin L.
2002
31 2 p. 95-102
8 p.
artikel
9 Marketing activities and performance Siu, Wai-sum
2002
31 2 p. 177-188
12 p.
artikel
10 So you want to get involved in E-commerce Wilson, Susan G
2002
31 2 p. 85-94
10 p.
artikel
11 The role of Internet auctions in the expansion of B2B markets Sashi, C.M.
2002
31 2 p. 103-110
8 p.
artikel
12 trends in Internet-based business-to-business marketing Sharma, Arun
2002
31 2 p. 77-84
8 p.
artikel
13 Trust production and privacy concerns on the Internet Luo, Xueming
2002
31 2 p. 111-118
8 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland