Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Determinants of the Adoption of New Product Development Tools by Industrial Firms Nijssen, Edwin J.
2000
29 2 p. 121-131
11 p.
artikel
2 Including Marketing Synergy in Acquisition Analysis: Weber, John A
2000
29 2 p. 157-177
21 p.
artikel
3 Intuition Can Help in Segmenting Industrial Markets Millier, Paul
2000
29 2 p. 147-155
9 p.
artikel
4 Leadership and Relationship Commitment Hult, G.Tomas M.
2000
29 2 p. 111-119
9 p.
artikel
5 Likelihood of Participating in Mail Survey Research Greer, Thomas V
2000
29 2 p. 97-109
13 p.
artikel
6 Marketing Information Exchange Mechanisms in Collaborative New Product Development Perks, Helen
2000
29 2 p. 179-189
11 p.
artikel
7 The Opening and Reading Behavior of Business-to-Business Direct Mail De Wulf, Kristof
2000
29 2 p. 133-145
13 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland