Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Comparison of Aggregation Approaches for Second-Order Data Smith, Brock
1999
28 3 p. 277-292
16 p.
artikel
2 A Framework for Monitoring Customer Satisfaction: Sharma, Subhash
1999
28 3 p. 231-243
13 p.
artikel
3 Applying Principles of Creativity Management to Marketing Research Efforts in High-Technology Markets Higgins, Lexis F
1999
28 3 p. 305-317
13 p.
artikel
4 Assessing the Structure of Industrial Buying Centers with Multivariate Tools Morris, Michael H
1999
28 3 p. 263-276
14 p.
artikel
5 Degrees-of-Freedom Analysis of Case Data in Business Marketing Research Wilson, Elizabeth J.
1999
28 3 p. 215-229
15 p.
artikel
6 Discussion 1999
28 3 p. 261-262
2 p.
artikel
7 Disk by Mail for Industrial Survey Research McNaughton, Rod B.
1999
28 3 p. 293-304
12 p.
artikel
8 Introduction to the Special Issue Mann, O.Karl
1999
28 3 p. 197-200
4 p.
artikel
9 Organizational Buying Theories Tanner Jr., John F
1999
28 3 p. 245-255
11 p.
artikel
10 Research Practice in Business Marketing Wilson, Elizabeth J
1999
28 3 p. 257-260
4 p.
artikel
11 Theory Testing Using Case Studies in Business-to-Business Research Johnston, Wesley J
1999
28 3 p. 201-213
13 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland