Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Exploring for Competitive Advantages in Business Markets Weber, John A.
1997
26 6 p. 531-554
24 p.
artikel
2 Index 1997
26 6 p. 555-556
2 p.
artikel
3 Interfirm Relationships in the Supply Chain: The Small Supplier’s View Kasouf, Chickery J.
1997
26 6 p. 475-486
12 p.
artikel
4 Maintaining Client Commitment in Advertising Agency–Client Relationships LaBahn, Douglas W.
1997
26 6 p. 497-508
12 p.
artikel
5 Normative Models and Practical Applications of Segmentation in Business Markets Kalafatis, Stavros P.
1997
26 6 p. 519-530
12 p.
artikel
6 Relationships Between Businesses and Marketing Research Firms Nowak, Linda I
1997
26 6 p. 487-495
9 p.
artikel
7 Training Requirements for Professional Certification of Manufacturers’ Representatives Weinrauch, J.Donald
1997
26 6 p. 509-518
10 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland