Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Buyer reactions to product stockouts in business to business markets Dion, Paul A.
1995
24 4 p. 341-350
10 p.
artikel
2 Dissolution of a relationship: The salesforce perception Perrien, Jean
1995
24 4 p. 317-327
11 p.
artikel
3 Environmental turbulence and organizational buying: The case of health benefits in South Africa Morris, Michael H.
1995
24 4 p. 305-315
11 p.
artikel
4 Face-to-face selling: Making it more effective Withey, John J.
1995
24 4 p. 239-246
8 p.
artikel
5 Is there a trillion dollar family business market? File, Karen Maru
1995
24 4 p. 247-255
9 p.
artikel
6 Selecting foreign distributors: An expert systems approach Cavusgil, S.Tamer
1995
24 4 p. 297-304
8 p.
artikel
7 Stimulating response to market surveys of business professionals Schneider, Kenneth C.
1995
24 4 p. 265-276
12 p.
artikel
8 Successful marketing strategies: A study of British and German companies in the machine tool industry Shaw, Vivienne
1995
24 4 p. 329-339
11 p.
artikel
9 The influence of culture on industrial buying selection criteria in Taiwan and Mainland China Chang, Kuochung
1995
24 4 p. 277-284
8 p.
artikel
10 The role of the manufacturer's distributor: The case of champion chemicals Brown, Reva Berman
1995
24 4 p. 285-295
11 p.
artikel
11 Trade show objectives, management, and staffing practices Tanner Jr., John F.
1995
24 4 p. 257-264
8 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland