Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Facsimile transmission versus mail delivery of self-administered questionnaires in industrial surveys Nebenzahl, Israel D
1995
24 3 p. 167-175
9 p.
artikel
2 From the editor LaPlaca, Peter J
1995
24 3 p. ii-
1 p.
artikel
3 Involving organizational buyers in new product development Atuahene-Gima, Kwaku
1995
24 3 p. 215-226
12 p.
artikel
4 Judgmental modeling as a tool for analyzing market structure: An application in the plastics industry Naudé, Peter
1995
24 3 p. 227-238
12 p.
artikel
5 Net present value techniques and their effects on new product research Haley, George T
1995
24 3 p. 177-190
14 p.
artikel
6 Pricing an industrial technological innovation: A case study Woodside, Arch G
1995
24 3 p. 145-150
6 p.
artikel
7 Successful cooperation in professional services: What characteristics should the customer have? Boström, Gert-Olof
1995
24 3 p. 151-165
15 p.
artikel
8 The benefits of “Guanxi”: The value of relationships in developing the Chinese market Davies, Howard
1995
24 3 p. 207-214
8 p.
artikel
9 Using conjoint analysis in industrial marketing: The role of judgment Auty, Susan
1995
24 3 p. 191-206
16 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland