Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Author index to volume 23 1994
23 5 p. 453-454
2 p.
artikel
2 Establishing supply service strategy for shortage situations Wagner, William B.
1994
23 5 p. 393-401
9 p.
artikel
3 Modeling customer response in an industrial commodity market Bennion, Mark L.
1994
23 5 p. 383-392
10 p.
artikel
4 Positioning against foreign supply sources in an international purchasing environment Min, Hokey
1994
23 5 p. 371-382
12 p.
artikel
5 Strategic interplays of an actor in a relationship with a distributor Pardo, Catherine
1994
23 5 p. 403-418
16 p.
artikel
6 The relationship marketing process: A conceptualization and application Evans, Joel R.
1994
23 5 p. 439-452
14 p.
artikel
7 Using purchase influence niching for better focus in industrial marketing plans Weber, John A.
1994
23 5 p. 419-438
20 p.
artikel
8 What the marketing professional needs to know about ISO 9000 series registration Bergman, Andrew J.
1994
23 5 p. 367-370
4 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland