Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Comparison of business-to-business advertising Cutler, Bob D.
1994
23 2 p. 117-124
8 p.
artikel
2 Discounts in business marketing management Blois, K.J.
1994
23 2 p. 93-100
8 p.
artikel
3 Does the name of the sender affect industrial mail response? Chawla, Sudhir K.
1994
23 2 p. 111-115
5 p.
artikel
4 Effectiveness of monetary incentives Armstrong, J.Scott
1994
23 2 p. 133-136
4 p.
artikel
5 Effect of industrial prenotification on response rate, speed, quality, bias, and cost Hagget, Sarah
1994
23 2 p. 101-110
10 p.
artikel
6 Impact of the inclusion of an article as an incentive in industrial mail surveys Kalafatis, S.P.
1994
23 2 p. 137-143
7 p.
artikel
7 Measuring trade show effectiveness: An effective exercise? Herbig, Paul
1994
23 2 p. 165-170
6 p.
artikel
8 Simultaneous marketing: A holistic marketing approach to shorter time to market Barius, Bengt
1994
23 2 p. 145-154
10 p.
artikel
9 Sourcing preference scale Swift, Cathy Owens
1994
23 2 p. 171-180
10 p.
artikel
10 Tangible versus intangible copy in industrial print advertising Bellizzi, Joseph A.
1994
23 2 p. 155-163
9 p.
artikel
11 Using price as a weapon Ursic, Michael L.
1994
23 2 p. 125-131
7 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland