Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Distributor attitudes toward manufacturer-sponsored promotions Glover, Donald R.
1991
20 3 p. 241-249
9 p.
artikel
2 Faculty/practitioner differences: Skills needed for industrial marketing entry positions Messina, Michael J.
1991
20 3 p. 261-
1 p.
artikel
3 Forecasting the potential for new industrial products Kendall, David L.
1991
20 3 p. 177-183
7 p.
artikel
4 How are blacks portrayed in business ads? Stevenson, Thomas H.
1991
20 3 p. 193-199
7 p.
artikel
5 How reverse marketing changes buyer—seller roles Blenkhorn, David L.
1991
20 3 p. 185-191
7 p.
artikel
6 How to locate and communicate with overseas customers Holden, Alfred C.
1991
20 3 p. 161-168
8 p.
artikel
7 Marketing strategies for mature industrial products Michell, Paul C.N.
1991
20 3 p. 201-206
6 p.
artikel
8 Marketing strategies of small industrial manufacturers Weinrauch, J.Donald
1991
20 3 p. 251-259
9 p.
artikel
9 Overcoming basic problems between manufacturers and distributors Calantone, Roger J.
1991
20 3 p. 215-221
7 p.
artikel
10 The interdependency between marketing and manufacturing St. John, Caron H.
1991
20 3 p. 223-229
7 p.
artikel
11 Undergraduate industrial marketing: Content and methods Lichtenthal, J.David
1991
20 3 p. 231-239
9 p.
artikel
12 Why U.S. firms don't buy from Latin American companies Saghafi, Massoud M.
1991
20 3 p. 207-213
7 p.
artikel
13 Winning a large order: A case study using judgemental modelling Geoff Lockett, A.
1991
20 3 p. 169-175
7 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland