Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Author index to volume 19 1990
19 4 p. 357-358
2 p.
artikel
2 Four components of effective pricing Morris, Michael H.
1990
19 4 p. 321-329
9 p.
artikel
3 Improving survey responses with postcards Murphy, Paul R.
1990
19 4 p. 349-355
7 p.
artikel
4 Involving purchasing in product development Williams, Alvin J.
1990
19 4 p. 315-319
5 p.
artikel
5 Lessons from new product failures: Five case studies Sarin, Sharad
1990
19 4 p. 301-313
13 p.
artikel
6 Marketing new products with industrial distributors Nickolaus, Nicholas
1990
19 4 p. 287-299
13 p.
artikel
7 Opportunities for smaller U.S. industrial firms in Europe Kaikati, Jack G.
1990
19 4 p. 339-347
9 p.
artikel
8 Selecting creative people for sales positions Glisan, George B.
1990
19 4 p. 331-337
7 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland