Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Defensive industrial marketing strategies Calantone, Roger J.
1990
19 3 p. 267-278
12 p.
artikel
2 Distributor pricing in very competitive markets Shipley, David
1990
19 3 p. 215-224
10 p.
artikel
3 How the diffusion of industrial innovations is different from new retail products Day, Ralph L.
1990
19 3 p. 261-266
6 p.
artikel
4 How to develop a database for sales leads Van Doren, Doris C.
1990
19 3 p. 201-208
8 p.
artikel
5 Increasing response to industrial mail surveys London, Sandra J.
1990
19 3 p. 235-241
7 p.
artikel
6 Industrial marketing in non-profit organizations Giunipero, Larry C.
1990
19 3 p. 279-285
7 p.
artikel
7 Major industrial distribution issues facing managers in Australia Ramaseshan, B.
1990
19 3 p. 225-234
10 p.
artikel
8 Service as a marketing strategy: A case study at reliance electric Singh, M.P.
1990
19 3 p. 193-200
8 p.
artikel
9 The meanings of “yes” in the Far East Ruthstrom, Carl R.
1990
19 3 p. 191-192
2 p.
artikel
10 The readability of advertisements and articles in trade journals Clark, Gary L.
1990
19 3 p. 251-260
10 p.
artikel
11 Using expert systems in industrial marketing Stevenson, Thomas H.
1990
19 3 p. 243-249
7 p.
artikel
12 Using PCs to automate and innovate marketing activities Manssen, L.Brent
1990
19 3 p. 209-213
5 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland