Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Approaches for improving salespersons' forecasts Cox Jr., James E.
1989
18 4 p. 307-311
5 p.
artikel
2 Author index to volume 18 1989
18 4 p. 325-326
2 p.
artikel
3 Balancing product quality, costs, and profits Raffield III, Barney T.
1989
18 4 p. 293-299
7 p.
artikel
4 Contents 1989
18 4 p. i-v
nvt p.
artikel
5 Developing and using a data base marketing system Meredith, Lindsay
1989
18 4 p. 245-257
13 p.
artikel
6 Evaluating a decision support forecasting system Mentzer, John T.
1989
18 4 p. 313-323
11 p.
artikel
7 Gearing manufacturer support programs to distributors Magrath, Allan J.
1989
18 4 p. 239-244
6 p.
artikel
8 Global computer marketing strategies Samli, A.Coskun
1989
18 4 p. 271-279
9 p.
artikel
9 Industrial advertising budget approaches in the U.K. Lynch, James E.
1989
18 4 p. 265-270
6 p.
artikel
10 Market-driven procurement Oumlil, A.Ben
1989
18 4 p. 289-292
4 p.
artikel
11 Marketing approaches used by high tech firms Traynor, Kenneth
1989
18 4 p. 281-287
7 p.
artikel
12 Should you increase sales promotion or add salespeople? Powers, Thomas L.
1989
18 4 p. 259-263
5 p.
artikel
13 Simultaneous new product development: Reducing the new product failure rate Kortge, G.Dean
1989
18 4 p. 301-306
6 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland