Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Buyer/seller relationships in international industrial markets Ford, David
1984
13 2 p. 101-112
12 p.
artikel
2 Coalitions in organizational buying Morris, Michael H.
1984
13 2 p. 123-132
10 p.
artikel
3 Comparative industrial advertising: The content and frequency Stevenson, Thomas H.
1984
13 2 p. 133-138
6 p.
artikel
4 Complaint voicing by industrial buyers Barksdale Jr., Hiram C.
1984
13 2 p. 93-99
7 p.
artikel
5 Industrial product elimination: Major factors to consider Avlonitis, George J.
1984
13 2 p. 77-85
9 p.
artikel
6 Industrial product managers: Authority and responsibility Eckles, Robert W.
1984
13 2 p. 71-75
5 p.
artikel
7 Interaction based market segmentation Vollering, Jan B.
1984
13 2 p. 65-70
6 p.
artikel
8 Segmenting high technology adopters Johne, Frederick A.
1984
13 2 p. 59-63
5 p.
artikel
9 The purchase of components: Functional areas of influence Naumann, Earl
1984
13 2 p. 113-122
10 p.
artikel
10 The senior marketing executive in South African industrial companies Abratt, Russell
1984
13 2 p. 87-91
5 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland