Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A systems approach for developing high technology products Miaoulis, George
1982
11 4 p. 253-262
10 p.
artikel
2 Author index to volume 11 1982
11 4 p. 321-
1 p.
artikel
3 Branchising proven techniques for rapid company expansion and market dominance Reitman, Lawrence
1982
11 4 p. 317-
1 p.
artikel
4 Competitive strategy: Techniques for analysing industries and competitors Leo, John E.
1982
11 4 p. 318-319
2 p.
artikel
5 Conflicts between engineering and marketing units Donald Weinrauch, J.
1982
11 4 p. 291-301
11 p.
artikel
6 Dispersed positioning in portfolio analysis Ansoff, H.Agor
1982
11 4 p. 237-252
16 p.
artikel
7 Factors that influence the length of industrial channels Jackson, Donald M.
1982
11 4 p. 263-268
6 p.
artikel
8 How to handle major customers profitably Rao, G.K.
1982
11 4 p. 317-318
2 p.
artikel
9 Impact of purchasing systems contracts on distributors and procedures Scheidt, Marsha A.
1982
11 4 p. 283-289
7 p.
artikel
10 Industrial marketing education: Practitioner's views Plank, Richard E.
1982
11 4 p. 311-315
5 p.
artikel
11 Marketing a business school to industry Wills, Gordon
1982
11 4 p. 303-310
8 p.
artikel
12 Measures used to evaluate industrial marketing activities Jackson Jr., Donald W.
1982
11 4 p. 269-274
6 p.
artikel
13 Organizational buying in the offshore oil industry Reve, Torger
1982
11 4 p. 275-282
8 p.
artikel
14 Secrets of a corporate headhunter Wright, John
1982
11 4 p. 318-
1 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland