Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 31 gevonden artikelen
 
 
  Dissolving the Dichotomies Between Online and Campus-Based Teaching: a Collective Response to The Manifesto for Teaching Online (Bayne et al. 2020)
 
 
Titel: Dissolving the Dichotomies Between Online and Campus-Based Teaching: a Collective Response to The Manifesto for Teaching Online (Bayne et al. 2020)
Auteur: MacKenzie, Alison
Bacalja, Alexander
Annamali, Devisakti
Panaretou, Argyro
Girme, Prajakta
Cutajar, Maria
Abegglen, Sandra
Evens, Marshall
Neuhaus, Fabian
Wilson, Kylie
Psarikidou, Katerina
Koole, Marguerite
Hrastinski, Stefan
Sturm, Sean
Adachi, Chie
Schnaider, Karoline
Bozkurt, Aras
Rapanta, Chrysi
Themelis, Chryssa
Thestrup, Klaus
Gislev, Tom
Örtegren, Alex
Costello, Eamon
Dishon, Gideon
Hoechsmann, Michael
Bucio, Jackeline
Vadillo, Guadalupe
Sánchez-Mendiola, Melchor
Goetz, Greta
Gusso, Helder Lima
Arantes, Janine Aldous
Kishore, Pallavi
Lodahl, Mikkel
Suoranta, Juha
Markauskaite, Lina
Mörtsell, Sara
O’Reilly, Tanya
Reed, Jack
Bhatt, Ibrar
Brown, Cheryl
MacCallum, Kathryn
Ackermann, Cecile
Alexander, Carolyn
Payne, Ameena Leah
Bennett, Rebecca
Stone, Cathy
Collier, Amy
Lohnes Watulak, Sarah
Jandrić, Petar
Peters, Michael
Gourlay, Lesley
Verschenen in: Postdigital science and education
Paginering: Jaargang 4 () nr. 2 pagina's 271-329
Jaar: 2021-10-29
Inhoud:
Uitgever: Springer International Publishing, Cham
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland