Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Empirische Kinderforschung im Dienst der Ideologisierung des Lesenlernens im Nationalsozialismus - The relevance of empirical child study for the ideologising of learning to read during the period of National Socialism in Germany
 
 
Titel: Empirische Kinderforschung im Dienst der Ideologisierung des Lesenlernens im Nationalsozialismus - The relevance of empirical child study for the ideologising of learning to read during the period of National Socialism in Germany
Auteur: Straube-Heinze, Kristin
Verschenen in: Zeitschrift für Grundschulforschung
Paginering: Jaargang 11 (2018) nr. 1 pagina's 53-66
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland