Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 49 gevonden artikelen
 
 
  Förderung der wahrgenommenen Relevanz von fachlichen Studieninhalten: Evaluation einer Intervention im Lehramtsstudium Chemie - Improving the perceived relevance of academic content knowledge: evaluation of an intervention study for pre-service chemistry teachers
 
 
Titel: Förderung der wahrgenommenen Relevanz von fachlichen Studieninhalten: Evaluation einer Intervention im Lehramtsstudium Chemie - Improving the perceived relevance of academic content knowledge: evaluation of an intervention study for pre-service chemistry teachers
Auteur: Lorentzen, Jenny
Friedrichs, Gernot
Ropohl, Mathias
Steffensky, Mirjam
Verschenen in: Unterrichtswissenschaft
Paginering: Jaargang 47 (2019) nr. 1 pagina's 29-49
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 49 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland