Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Problemorientiertes Online-Lernen im Biologieunterricht: Fähigkeitsselbstkonzept, mentale Anstrengung und Vorwissen als Prädiktoren für Wissenserwerbsprozesse zwischen Instruktion und Konstruktion - Problem-oriented Online-Learning in the Biology Classroom: Ability Self-Concept, Mental Effort; and Prior Knowledge as Predictors for Knowledge Acquisition between Instruction and Knowledge Construction
 
 
Titel: Problemorientiertes Online-Lernen im Biologieunterricht: Fähigkeitsselbstkonzept, mentale Anstrengung und Vorwissen als Prädiktoren für Wissenserwerbsprozesse zwischen Instruktion und Konstruktion - Problem-oriented Online-Learning in the Biology Classroom: Ability Self-Concept, Mental Effort; and Prior Knowledge as Predictors for Knowledge Acquisition between Instruction and Knowledge Construction
Auteur: Zumbach, Jörg
Moser, Stephanie
Unterbruner, Ulrike
Pfligersdorffer, Georg
Verschenen in: Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
Paginering: Jaargang 20 (2014) nr. 1 pagina's 45-56
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland