Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 31 van 34 gevonden artikelen
 
 
  The effects of celebrity-brand congruence and publicity on consumer attitudes and buying behavior
 
 
Titel: The effects of celebrity-brand congruence and publicity on consumer attitudes and buying behavior
Auteur: Min, Jae Han Jay
Chang, Hyo Jung Julie
Jai, Tun-Min Catherine
Ziegler, Morgan
Verschenen in: Fashion and textiles
Paginering: Jaargang 6 (2019) nr. 1 pagina's 1-19
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 31 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland