Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Developing and renewing marketing as a scientific discipline through reflexive cocreation
 
 
Titel: Developing and renewing marketing as a scientific discipline through reflexive cocreation
Auteur: Helkkula, Anu
Arnould, Eric
Verschenen in: AMS review
Paginering: Jaargang 12 () nr. 3-4 pagina's 168-173
Jaar: 2022-12-10
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland