Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  The impact of boards of directors on chief marketing officer performance: Framing and research agenda
 
 
Titel: The impact of boards of directors on chief marketing officer performance: Framing and research agenda
Auteur: Whitler, Kimberly A.
Lee, Ben
Young, Sarah
Verschenen in: AMS review
Paginering: Jaargang 12 () nr. 1-2 pagina's 116-136
Jaar: 2022-06-10
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland