Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Explaining empirically successful marketing theories: the inductive realist model, approximate truth, and market orientation
 
 
Titel: Explaining empirically successful marketing theories: the inductive realist model, approximate truth, and market orientation
Auteur: Hunt, Shelby D.
Verschenen in: AMS review
Paginering: Jaargang 2 () nr. 1 pagina's 5-18
Jaar: 2012-03-14
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland