Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Students’ understanding of the function-derivative relationship when learning economic concepts
 
 
Titel: Students’ understanding of the function-derivative relationship when learning economic concepts
Auteur: Ariza, Angel
Llinares, Salvador
Valls, Julia
Verschenen in: Mathematics education research journal
Paginering: Jaargang 27 (2015) nr. 4 pagina's 615-635
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring