Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  International marketing aspects for information services
 
 
Titel: International marketing aspects for information services
Auteur: Elias, A.W.
Verschenen in: Information services & use
Paginering: Jaargang 1 (2013) nr. 2 pagina's 87-94
Jaar: 2013-12-19
Inhoud: Information marketing has a pyramidal structure. It is based on a solid foundation of integrated market research and planning activities which result in product development work. Desire is created through advertising, education and training activities and further supported by service functions which include participation, representation, and distribution focused on an understanding of customer needs. At higher levels we have diplomacy and public relations which are of course dependent on aspects of the understructure and, finally, we have the capstone of sales, which after all is what marketing is all about.
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland