Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Marketing strategy model: A conceptual framework for micro-enterprises
 
 
Titel: Marketing strategy model: A conceptual framework for micro-enterprises
Auteur: Liao, Chin-Nung
Hung, Ju-Yao
Kao, Hsin
Wu, Chang-Jen
Verschenen in: Human systems management
Paginering: Jaargang 33 (2014) nr. 4 pagina's 199-206
Jaar: 2014-12-02
Inhoud: Small and medium enterprises (SMEs) play an important role in the technology innovation and economic development of most countries all over the world. This paper develops a marketing strategy model for MEs under resources and capabilities point of view. The contribution of this paper is to introduce conceptual of marketing strategy including cost-leadership, focus cost-leadership, cost-leadership and differentiation, differentiation, and focus differentiation can help the MEs' owners/managers to reach business goals. Recommendations are offered regarding the relevance of this research for MEs managements and suggestions are provided for future research in this area.
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland