Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The strategic training of marketing concept model (STMCM): A conceptual framework
 
 
Titel: The strategic training of marketing concept model (STMCM): A conceptual framework
Auteur: Liao, Chin-Nung
Verschenen in: Human systems management
Paginering: Jaargang 28 (2009) nr. 4 pagina's 193-200
Jaar: 2009-11-25
Inhoud: This paper develops a conceptual framework of employee's training approach under overall marketing strategic concept. The contributions of this article are to introduce a simple conceptual framework called strategic training of marketing concept model (STMCM). STMCM can help human resource (HR) manager assess the employee's training under marketing concept as HR play an internal marketing department role. Recommendations are offered regarding the relevance of this research for HR managements and suggestions are provided for future research in this area.
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland