Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 75 van 90 gevonden artikelen
 
 
  THE ROLE OF PACKAGING IN THE MARKETING OF AGRICULTURAL AND FOOD PRODUCTS
 
 
Titel: THE ROLE OF PACKAGING IN THE MARKETING OF AGRICULTURAL AND FOOD PRODUCTS
Auteur: ELENA PET
CORINA RUŞEŢ
AURORA VENING
T. IANCU
I. BRAD
RAMONA CIOLAC
Verschenen in: Lucrări stiinţifice. Management agricol
Paginering: Jaargang XI (2009) nr. 2 pagina's 553-558
Jaar: 2009
Inhoud: Packaging is an interface, an environment between product and user. Its role is not just to contain and protect the product but also to facilitate the product’s sale by triggering the purchase act. Packaging presents the product and contributes substantial to its sale. The defining elements of the product promotion function includes the identification and presentation of the product, informing the customers, creating a positive attitude towards the product, producing changes in the mentality and habits of the buyers and easing communication with the customer. Packaging is truly the „mute salesman” of the product that draws attention, informs and educates aesthetically the consumer.
Uitgever: Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului Timişoara (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 75 van 90 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland