Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 54 van 90 gevonden artikelen
 
 
  STUDY REGARDING THE SOFT DRINKS MARKET
 
 
Titel: STUDY REGARDING THE SOFT DRINKS MARKET
Auteur: IULIANA IOANA MERCE
ANDA IOANA MILIN
L. DANCEA
SIMONA CHIOREANU
Verschenen in: Lucrări stiinţifice. Management agricol
Paginering: Jaargang XI (2009) nr. 2 pagina's 531-534
Jaar: 2009
Inhoud: Soft drinks market has seen major development in recent years, especially after 1990 when the market broke of numerous companies producing soft drinks. The geographical territory in which the products are marketed includes mostly all areas of the country, but most sales are made on the urban, rural market being a rather small. Soft drinks market adjusts to new demands of consumers and consumer trends. Regarding consumption of soft drinks per capita, carbonate drinks hold first place with 49.6 l notcarbonate register a consumption of 11.6 l, according to estimates made by research and URBB Carlsrom and Beverage.
Uitgever: Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului Timişoara (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 54 van 90 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland